MOST – Most je severočeské město poznamenané nešťastnou minulostí související s těžbou hnědého uhlí. Dnes vzkvétá, namísto šedé měsíční krajiny je obklopeno zelení. Město nabízí zázemí pro velké množství sportovních aktivit jak na čerstvém vzduchu, tak v krytých prostorách. Nepřehlédnutelný je soubor brutalistních budov tvořících centrum nového Mostu. Nová vizuální identita vyzdvihuje současnou tvář města a jeho svéráznou náturu. Vzniklo tak prohlášení „MÁME TOHO DOST!“. Jednoduchý dvojsmysl poukazující na rozmanitost města, okořeněný špetkou místní drzosti. Máme toho hodně, máme toho dost nebo toho máme plné kecky? Záleží na kontextu a na hře se slovy.
Tzv. hlášky jsou jedním z důležitých komunikačních nástrojů nové vizuální identity a své uplatnění najdou řadě rozličných situací. Tak například na gastronomickém festivalu „nezbyde ani kost!”, přičemž „piva bude dost!”. Nezapomeňme, že v Mostě „sportuje každý dost!”, doufejme ale, že „hlavně pro radost!”. A mějme přitom na paměti, že „opatrnosti není nikdy dost!”.
Nová vizuální identita města Mostu
-
Vizuální identita města
- Nová vizuální identita města Mostu
- Vizuální identita města
-
Vizuální identita města
- Nová vizuální identita města Mostu
- Vizuální identita města
-
Vizuální identita města
- Nová vizuální identita města Mostu
- Vizuální identita města
-
Vizuální identita města
- Nová vizuální identita města Mostu
- Vizuální identita města
-
Vizuální identita města
- Nová vizuální identita města Mostu
- Vizuální identita města
-
Vizuální identita města
- Nová vizuální identita města Mostu
- Vizuální identita města
Zdroj: Most
3 Replies to “ZAUJALO NÁS: DOST nová vizuální identita města MOST!”
Comments are closed.