MOST – Jako každý rok, i letos proběhne v Centralu den zamilovaných. Valentýnská kampaň se sloganem “Láska na první… zatočení” proběhne digitálně, a to na webových stránkách Centralu a v mobilní aplikaci Central Club. Na zákazníky čekají dárky v hodnotě 50 tisíc korun.
Nová kampaň nákupního centra začíná 1. února a bude trvat až do samotného valentýnského dne tj. 14. února. Každý den tak můžete na webu a v appce soutěžit o zajímavé ceny, dárky od Vašich oblíbených značek, jako jsou šátky Datart, olympijské vaky Alpine Pro, batohy Marionnaud, tašky na notebook, termohrnky či stylové zápisníky. Nebudou chybět ani poukázky na nákupy v hodnotě 100, 200 nebo dokonce 500 korun.
„Na sociálních sítích bude probíhat hra o zamilovanou fotku. Tu nejlepší odměníme voucherem za 1 000 Kč,“ říká Martin Malý, ředitel marketingu a komunikace Centralu, který spadá do investiční skupiny EPG. A pokud už teď přemýšlíte, čím obdarujete svého milovaného či milovanou, stačí se zastavit u našeho Infokiosku a zakoupit dárkový voucher ve zcela unikátním valentýnském stylu. A pokud budete mít staženou naši mobilní appku, tak k nákupu poukázky za 400 Kč Vám nákupní centrum Central Most přidá 100 korun navíc.
Autor: redakce
PR